czwartek, 7 maja 2015

To nie rozdział.

Em, cześć. To chyba moja pierwsza notka, nie licząc rozdziałów, na tym blogu. Tak, więc chciałabym powiedzieć Wam( jeśli ktokolwiek jeszcze to czyta;c), że zawieszam tego bloga. Nie wiem, czy będę go jeszcze prowadziła, kiedy go zakładałam miałam wrażenie, że to cudowny pomysł, lecz nie przemyślałam wielu istotnych aspektów. Dopadła mnie jakaś blokada twórcza i nie potrafię napisać żadnego słowa, a nie napisałam sobie wcześniej rozdziałów. Kto wie, może jeszcze tu kiedyś wrócę, ale jak na razie tego nie planuję. Tak czy siak bardzo dziękuję za to, że tu byliście i za wszystkie komentarze. Nawet nie wiecie, jak bardzo człowieka cieszy fakt, że jego praca jest doceniona. Jak na razie zapraszam Was na mój profil na Wattpadzie(http://www.wattpad.com/user/Susanna45), prawdopodobnie niedługo pojawi się hmm.. coś nowego. Tak więc.. być może do zobaczenia:))

~Z. 

1 komentarz:

  1. Piszesz bloga z opowiadaniami?
    Zapraszam. Dołącz do grupy na facebooku :-)
    https://www.facebook.com/groups/453536958143675/
    xxx

    OdpowiedzUsuń